ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد کریمدادی: چشم انداز ۲۵ ساله در مدیریت آب مشهدمقدس ترسیم شده است فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه‌های سطحی فاصله بگیریم
سرخط خبرها

شورای شهر در کنار مدیریت شهری است | با اقدام جهادی باید راه را برای ورود سرمایه‌گذاران باز کرد

  • کد خبر: ۱۴۶۵۴۹
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
شورای شهر در کنار مدیریت شهری است | با اقدام جهادی باید راه را برای ورود سرمایه‌گذاران باز کرد
رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای شهر در کنار مدیریت شهری است، زیرا شورا خانه و پایگاه شهرداری است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین حسامی در مراسم معارفه سرپرست شهرداری مشهد که با نصب اعضای شورای شهر و مدیران شهری برگزار شد، با بیان این مطلب‌ اظهار کرد: فلسفه شکل‌گیری مشهد، مضجع منور امام رضا‌(ع) است و امیدواریم همه این فرصت را مغتنم شمارند.

وی افزود: خدمت در شهرداری با خدمت در سایر نهاد‌ها متفاوت است؛ در این سازمان باید بیش از ۳۰۰ خدمت به بیش از ۳۰میلیون زائر با حضور ۳۰هزار خادم ارائه شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: امروزه در مدیریت شهری بیش از هر چیزی نیازمند امیدبخشی به شهروندان و نیروی انسانی هستیم. آنچه امروز امیدآفرین است، حل مسائل مردم، خروجی محوری در پروژه‌های شهری، هدایت و استفاده از ظرفیت بی‌بدیل همکاران است.

حسامی خاطرنشان کرد: سیاست شورا در ابتدای دوره، خدمات مستقیم به زائران و تعامل حداکثری با نهاد‌های مرتبط با مدیریت شهری است تا جبران گذشته در ادامه رقم بخورد. نمی‌توان درِ شهردای را روی نهادی دیگر بست و توقع پیشرفت داشت.

وی اضافه کرد: شهرداری را نمی‌توان با نگاه قبل اداره کرد و باید نگاه توأم با نوآوری داشته باشیم. شهرداری باید به قطب فناوری و نوآوری در سطح ملی و بین‌المللی تبدیل شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: توجه به برنامه و بودجه بدون درنظر‌گرفتن بروکراسی اهمیت دارد؛ شهرداری در شرایط مالی و اقتصادی خاصی است که با اقدام جهادی می‌توان راه را بر ورود پیمانکاران توانمند باز کرد و حضور سرمایه‌گذاران متعهد را که دل در گرو امام رضا(ع) دارند، فراهم کرد که قطعا خروجی آن مشارکت حداکثری و مؤثر زائران و مجاوران در پروژه شهری است.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد افزود: اعضای شورا در مقابل شهرداری نیستند. شورا خانه و پایگاه شهرداری است و باید نظرات شورا در اداره شهر لحاظ شود. دوران سرپرستی کوتاه است و از لحظه‌به‌لحظه آن باید برای خدمت به زائران استفاده کنیم.

حسامی خاطرنشان کرد: از خدمات آقای ارجائی قدردانی می‌کنم و برای برای اصغری که از مدیران باسابقه، متعهد و متخصص هستند، آرزوی توفیق دارم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->